Uyku arkadaşı balon;)

Balonu söner ya da patlar diye; balon aldırmayan bir oğlum var benim:) Tık. Balonu patlarsa artık daha az ağlıyor o kadar. Uçan balonları çok seviyor.Ben de onlardan tırsıyorum arkadaş! Çocukken bana çok alınmıştı ama artık büyüdüm ve bilinçlendim ya :P Kim, nasıl ve ne şekilde doldurdu acaba? Yanıcı bir madde sonuçta off poff yapar dururum kendi kendime. E oğlan da pek balon taebinde bulunmadığından sorun çıkmaz. sırf bundan yırtıyorum.  
Geçenlerde bir arkadaşımın kızının doğum günü partisine katıldık. Bir uçan balon edindi kuzu kendine. O balona arılar yaklaşmasın, o balon arabada camdan uçup kaçamasın, o balona apartmandaki arkadaşları dokunmasın..
Neyse; balonu sağ salim eve soktuk. Allah' ım!! Balonla o nasıl bir aşktır yaşanan? Tuvalete birlikte gittiler, oyuncaklarıyla birlikte oynadılar. Odasının bir köşesine sabitledi sonra balonunu. Gelip bize iyi geceler öpücüğü verdi ve odasına uyumaya gitti. 1 saat kadarsonra üzerini kontrol etmeye gittiğimde karşılaştığım manzara yukarıdakiydi:)
Balonuna sıkı sıkı sarılmış; uyuyakalmış.
Sabah balonu kendi kendine sönmüş bulduk. Hemen stoktaki balonlardan verdim eline ve 2-3 mızıktan sonra, onlarla oynamaya başladı. İlk defa yaygarasız uğurladık balonumuzu.
Yazık ya; kuzuma bir uçan balon alayım bari bugün.

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More