MOR TIRTIL BALON


Geçtiğimiz hafta annane bizde kaldı. Alpi’ nin mutluluk derecesi tavan yaptı. Taşındığımızdan beri böyle bir gezme planımız vardı ve hep sekteye uğradı. Bu sefer gözümüzü kararttık&vurduk kendimizi yollara.





 


 


Krem peyniri&kaşarlı poaçasını yalanarak yiyen kedicik.


 



İtiraf edeyim bu kadar büyüğüne denk gelmemiştik. Delirdi bu ekmeği eve götürmek için. Bak unuttum RifBaba’ yı dürtecektim eve gelirken alsın diye. Yarın çıkınca alalım bari. Hem sürpriz olur birden ekmeği görmesi. Yarın büyük günJ Nihayet inek sütümüze kavuşma günü. Gidip bizzat Holsteinımızla tanışacağız. Kaynatınca 1 parmak bile eksilmiyor. Yippiiiee!!!

 

Çocukcağızım 41 ayda 3. kez balon istedi. Aldık. O soğukta dona dona; patlatırız diye bize vermeden kendisi taşıdı. Dans etti, beraber uyudular, sabah da araları iyiydi. Öğleden sonra bi ara dengeyi kaybedip üzerine basınca gümmmm! Aşkkkk bit-ti! Ne ağlamak, ne ağlamak. Çöpten parçalarını toplayıp dizmiş yine masaya. Biraz daha tuttursaydı dev mor tırtıla bir seremoni düzenlenecekti. Bugün mavisini aldım o uyurken, uyanınca sırıttı kaldı.



*Biterken RifBaba uyuyakalmış, Alpi fırsatı kaçırmayıp tefozonun karşısında çakılı & MFÖ-Güllerin İçinden çalıyordu.



2 yorum:

sule_bilge dedi ki...

sizde fonda çalan müziklere bayılıyorum.hep açık mıdır kuzum yahu.alpinin saçlarına , dudağını yalayışına bayıldım,ps:maşallah:D,annene de ,taşbebek maşallah

ElfAna dedi ki...

İkisi adina da tesekkurler Sule:) Muzik hep calar bizde. Disarida arabasinda uyuyorsa bu kez de kulakliktan calmaya devam eder.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More