UYKU KARDEŞİM NEREDESİN?



Projemizin bu fotolarını eklemeyi unutmuşum. Birkaç günümüz yaklaşık şöyle geçti:

 
 
 
 
 

Ben tam günü bu şekilde bitirdim demiştim ki; ertesi gün için söz verdiğim puzzle’ lar aklıma geldi. Hahayttt! Uyku kardeşim, çek elini!
Resimleri stickerlara bastım & kalın kağıt/mukavva/kartona yapıştırdım. Ben 300 gr lık herhangi bir kağıt seçtim. Lamine ettim. Önce 2-3 parçaya bölüp sundum; birkaç gün sonra tam parçalara ayırdım. Puzzle’ lar lessonsense’ den. Rakamlarla ilgili olanlar pek keyifli. Her rakamı farklı şeklide ayırmışlar.
 
 




Matruşkalar teyzeden. Oyun hamuru en pratiğinden: un+su+tuz.


*Biterken RifBaba&Alpi uyuyor; ElfAna yarınki temizliği düşünüp poffluyor & Leonard Cohen-I’ m Your Man çalıyor.



2 yorum:

Esra dedi ki...

iyi ki uyumamassin. :-)
banyodaki fotoya bayildim! Digerleri icin de: ellerine saglik. Harikalar...

ElfAna dedi ki...

Esracigim tesekkur ederim.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More