BİZ BU HAFTA





Haftayı bir toparlayayım dedim. Öncelikle ne yaptıysam ne ettiysem “minima” yı kurtaramadım&başka bir şablona geçtim. “com” olayı hala kafamı kurcalıyor; bir netlik kazanmış durumda değil. 
Netlik kazanamamış bir başka konu da sezonu kaçırdım artık kendimi geçtim; Alpi’ ye bir okul konusu. Burası bana bir önceki semtimize göre çok ama çok kısır geliyor. Tamam, kabul; sürüsüne bereket park dolu DA ElfAna’ da gezmek, görmek&sosyalleşmek ister. Apartmanda yeni arkadaşlarımız oluyor DA; alışmış kudurmuştan beterdir misali hareket arıyorum bazı bazı. Anlamlı/anlamsız vitrin arıyor gözlerim. Kitap/dergi bakınmak için dere tepe düz gitmemek istiyor ayaklarım-hele ki son halimle daha da zor-. Toplu aktivite yapalım AMA buralar AVM’ ler olmasın diyor kalbim. Tutup maymunumu elinden yayılıp bir cafeye kahve içmek istiyor canım. Aslında gönül muhabbet ister kahve bahane.. Çok mu yalnız kaldık burada ne? Ayıla bayıla geldiğim yeri “dağ başı” diye anar oldum:) İş yok güç yok! Aslında ikisi de yoğun bir biçimde var DA; bu sene de çalışmayacak olmamı hazmedemedim ben yaa. Bir yandan da diyorum ki:
    - Ne güzel işte! Alpi ile berabersin. Kendi kendinin efendisisin.
Öte yandan dürtüyorlar: 
-       Fakir avuntusu kızım bunlar. Seneye neden bu kadar ara verdin dediklerinde kim takacak senin Alpi ile ilgili endişelerini?
Yani sıkıntım en çok da gelecek kaygım. Bunları Alpi’ ye yansıtmamak da çok zor. Ev okulumuza devam oldukça zor zanaatmış. Ev işleri+yemek+Alpi’ nin materyallerinin seçimi+hazırlığı+kaynaklarımız genellikle İngilizce olduğundan Türkçe çevirisi+basımı+laminasyonu+kesimi+okunacak kitaplarım+kendime ayıracağım zaman… E bazılarından feragat etmek şart oluyor. Ben de ev ile ilgili olanlar&kendime vakit ayırma kısmını atıyorum  çöpe! Bu sefer evde düzen meraklısı RifBaba arıza çıkartıyor. Bizim evin halleri işte: yuvarlanıp gidiyoruz…
 
Makas çalışmalarımız hız kazandı. Önce bir gazete sayfasını tutuşturuyorum eline. Pratiğini yapıyor sonra ne seçtiyse ona başlıyoruz. Bu hafta “Meraklı Minik” i seçti. Yaptık kesme/yapıştırmamızı. Oynuyor şimdi canla başla :) 

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More