UÇAN BALONLAR


Dün Ekin’ in doğum günündeydik. Hediyemiz için uğrak yerlerimden birinden dönüyoruz. Alpi’ nin tam uyku saati&henüz tamirden gelmediği için 4 çekerimiz de yanımızda değil. Alpi yoruldu ki ben bile böyle hissediyordum. “Kucak kucak” diye tutturunca e biraz taşıyayım bari dedim. Demez olaydım! 1,5 dk sonra kaldırımda ayağım bir kaydı. Alpi’ yi düzgün bir şekilde yere bırakıp öyle kapaklanmaya çalışıyorum ve sağ ayakkabım ayağımdan fırladı. Alpi şaşkın ama kıkır kıkır. Sonuç: Alpi yere sağ sağlim indi. Ben yere kapaklanmadım ama sağ ayağımda çeyrek yumurta büyüklüğünde mor bir şişim var. Tüm bu denge hareketlerini yaparken zaten problemli olan sağ dizim de iyice haşat oldu. Topallaya topallaya gittik.

Tabii o tempoyla pasta kesim+mum füfleme faslını kaçırdık. Anlayışlı oğlum buna gıkını çıkartmadı. Anne-Çocuk cimnastiğindeki özlediğimiz arkadaşlarımızla ana&oğul hasret giderdik. Yüzler boyandı, balonlardan çeşitli minik&sevimli mahlukatlar yapıldı, palyaçoyla bir olunup eğlenildi ve bol bol fotoğraf çekildi. Alpi bir ara kaydırağın tepesinden feryat figan bağırdı. Ne geri iniyor ne de kayıyor. Palyaço abi imdadımıza yetişti ve aşağıya sarkıtılarak uykusuz çocuk kurtarma operasyonu tamamlandı.
Uçan balonlar vardı bir de.. Doğum günü kızının babasının gazıyla çocukların aynı anda gökyüzüne salıverdiği.. E ama kızlar; ben elimdeki kıytırık makınayla bastım zoom’ u ve bu kadarını çektim. Süper bir manzarayı kaçırdınız. Uyuşuklar sizi:D PS.Mutlu yıllara Ekinciğim.

1 yorum:

Iraz dedi ki...

Geçmiş olsun, Rüzgar da çok gülüyor benim düştüm düşücem hallerime, bir de ben sebepsiz düşebilen bir insanım, komik aslında evet :))

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More