BİZ BU HAFTA 2



Bir sürü çiçek aldım. Bu çiçek meselesi gurur meselesi bu evde! Şimdiye kadar –ilkbaharda alırdım hep- aldıklarıma güzel güzel baktım, suladım, çiçek açtılar ama sonbahara doğru soldular hep. Neden? Çünkü ElfAna renklerine , şekline şemaline kanıp hep mevsimlik çiçekler alıyormuş. DA bunu RifBaba’ ya bir türlü anlatamadım. Sevgili koca bir tutturdu “Eve giren her çiçeği öldürüyorsun” diye. Anlatamıyorum. E koca kişisi; bu sefer aldıklarımın hepsi “salon bitkisi” tabir edilenlerden. 3 hafta oldu&epey yol aldık. Bununla beraber saksılarını sadece büyüttüm. Cicili bicililerden almaya henüz çekiniyorum. Hani bir kayıp olursa BİRİLERİ başımın etini az yesin diye..
k
 

Sağdaki RifBaba’ nın hediyesiydi. Ama bunda benim bir suçum yok vallahi! Yapraklar yanmış gibi kavrulmuş gibi olup solmaya başlamışlardı. Hemen apartman görevlimiz Hasan abiye koşturdum -ki kendisi ekip biçme konusunda doludur. Saksısı çok küçük gelmiş&hastalıklıymış çiçeğim. 3 saksıya bölündü&1’ i gitti bile. İkisini kurtarmaya çalışıyoruz.
Soldaki minik minik tomurcuklandı bile.
Bu kendini kurtarmıştı zaten.

Uyku kardeşim ver elini. 

Bu cafe taşınıp da merkeze indiğimden beri göz diktiğim bir yerdi. Hatta doğum gününü burada yapmayı planlamıştım da; cafe sahibi bayan –burası bir sitenin bahçesi olduğundan-apartman sakinleri izin vermiyor maalesef demişti. Olsundu; ben yine de her merkeze indiğimde bi keyif yapmadan edemiyorum. 
 
Bitmedi daha:)) Avrasya Sirki gelmişti hem de evin arka sokağına. Alpi’ nin ilk sirk tecrübesiydi bu. Ne bir çizgi filmde ne de tv de hiç denk gelmemiştik. Bir gün önce uğrayıp broşür&bilgi aldık. O gazla iyice şekli kaymış saçlarını da kısalttırdık dönüşte. Çok hevesliydi. Bütün gece broşürü tekrar tekrar okutturdu. Görme ihtimalimiz olan hayvanları saydırdı ve büyük gece geldi. Biletleri alıp içeri girdiğimizdeyse aslanların alana giriş kapısına gözü takıldı. Kapıda ürkütüc bir aslan resmi vardı&”bizi yiyecekler!” çığlıkları eşliğinde ilk 15 dk yı geçirdik. 
 

Sonrası keyifliydi taa ki aslanlara kadar. 3 aslan+2 kaplanlı maskaralığı nefes bile almadan izledi. Aslanlar pek isyankardı o gece. Zaten oldum olası sirklere bayılmakla beraber programın hayvanlı bölümlerinden nefret etmişimdir. Terbiyecisi kırbaçını devamlı ona doğru hamle yapan aslana şaklattı durdu. L Benim miniğim çıkışta “lüffen lüffen! Burada kalalım” diye yalvardı; büyüyünce pallanço ve cimnastikçi olacağını belirtti ve ekledi:”Anne aslanlar hiç de mutlu görünmüyorlardı bence. Ben büyüyünce aslan terbiyesi yapcam&toplarımı onlarla paylaşcam. Onlara da hiç sopayla buraya zıpla demiycem!”
Bu yazı da burada bitti:)))

6 yorum:

Demet dedi ki...

çiçekler için bol şans elifçim ben de çiçek delisiyim balkon ve evin içi deniz'in zaiyatlarını saymazsak güzel gidiyor şimdilik..
alpinin aslanlar için tespiti süper adam olacak çocuk :) öptük

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

ben de hep özenmişimdir,rengarenk balkon çiçeklerine özellikle.bi de düzenli evlere.ben anca idare diyorum bi de çiçekle nasıl ugrasayım diye almadım henuz.
sirk güzel olmuş,hem de yakınınıza gelmiş.yavrum acımıs aslanlara..
ne ilginç tecrübe(tabi hayvanat bahçesinde görmedyse).aslan,kaplan...

Şule-Bilge'sMum dedi ki...

blogun eski hal daha mı iiyiydi ne

Iraz dedi ki...

Alpi nasıl kocaman görünüyor, hadi Rüzgar da büyüsün ve uykuları böyle keyif olsun..

Çiçeklerimi komşumun bahçesine emanet ettim tatile giderken, döndüğümde baktım ki yemyeşil bir mutluluık içindeler, oldukları yerde bıraktım çocukları :)

alpiharikalardiyarinda dedi ki...

Demet; teşekkür ederim canim. Isimi bu kez sansa birakmiyorum. Gunde en az 4 kere itinayla kontrolden geciyorlar. Sulama sorumlulugu Alpi' nin; ondan yana hasar yok. Denizkizi' na da versen ya birinin sorumlulugunu.

Sule; Bilgecik biraz daha buyudukce daha rahat edeceksin nasilolsa. Birlikte bakarsiniz artik. Eski sablon&dev resimler simdilik yok. Gadgetlar, widgetlar olayi bitirmistir:)

Iraz; Alpi 39 aylik&ve bu keyif uykusu koca bir YALAN! Neredeyse son 2,5 yilini uyumamak icin 40 dereden su getirerek geciriyor. Umarim bir an once buyur de oglun uykular eser ustune:)

suinci dedi ki...

bende yerini yadırgadı diyordummm...demek salon çiçeği alınacak not edildi ok.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More