DAMLAYA DAMLAYA GÖL OLDU



Alpi doğduğundan beri kaç oyuncak almışız? Mutlulukla söyleyebilirim ki RifBaba&ben fazla birşey almadık. Ama anneannesi&teyzesi daha o doğmadan doldurmaya başlamışlardı sepetleri! Sağdan soldan eklenenlerle sadece büyük boy bir manav kasası-evet artık bi de kutuya sepete kafa yoramayacağım-sadece arabalarla doldu. Son 2 yıldır Alpi araba, cart curt istediğinde cevabımız hep aynı oluyordu: "Evimizde benzer eşyalar varsa yenisini almıyoruz". Bu bir numaralı alışveriş kuralımızdır. Kendisi de benimsedi zaten. Bir kaç kere "Ama bunun rengi farklı, tekerlekleri daha parlak" falan dese de artık sonuçta o bir araba ve odasında fazlasıyla(!)arabası olduğunun bilincinde. Teklif bile etmiyor. Sadece alıştığı üzre oyuncakçılarda oynayıp bırakıyor reyona. Amaaaa..bir zaafımız var ki; kendileri The Cars' ın sevimli karakterleri oluyorlar. Ben bile dakikalarca durup inceliyorum ve evde olmalarını istiyorum. El kadar çocuk ne yapsın? Şimşek' in daha önce görmediğimiz bir modelini görünce ailecek dikkat kesildik tabii. Fikir o an çıktı:"Biriktir oğlum paranı; kendin al!" O da yaptı 9,90 nı 2 ayda biriktirdi kaybede kaybede. Günlerce elinde kumbarasıyla tuvalette bile yakaladık. Hep o arabanın hayaliyle gezindi durdu. Her girdiğimiz markette onu aradı veee sonunda doğum gününde büyük gün geldi.


Aklımı başıma devşirip de kumbarayı çantama sokuşturmayı o gece nasıl akıl ettim bilmiyorum ama iyiki de yapmışım. The Cars' ın reyonuna yönelttik ve hemen zıpladı zaten" Anne benim istediğim arabadan"diye. Ben de kumbarayı çıkartınca çantamdan gözleri yerinden fırladı. Hemen koşturdu kasaya ve özenle paralarını saçtı. Üstelik sıradaki abilerin "cami önü bozuklukları"diye gülüşmelerine de heyecanla"Evet bunların hepsini ben biliktildim. Şimşek alıyolum şimdi" diye coşkuyla yanıtlayarak.


Çıldırdı çıldırdı kasiyer kızcağız işlemi tamamlayana dek. Şimdi de kafaya Matter' ı taktı. Kuruşlar, liralar 5' er 10' ar birikmeye başladı bile.


E biz de mutluyuz yavrucağa paranın kolay elde edilmediğini öğretmeye başladığımız için; O da kendi kendine aldığı ilk hediyesinin heyecanıyla hala sarhoş!

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More