Urla' da bir sokak

 Kış gebeliği safi keyifmiş vesselam! Bütün İzmir kavruluyoruz. Sokaklarda soguk su damlaları püskürtülmesini talep ediyorum. Eve şu su serpiştiren dev vantilatörlerden almayı hayal ediyorum. Bizim mahalleden ara ara perili köşk, rüzgarlı bayır diye bahsederimya; akşam üzerleri sırf azıcık esinti olsun diye, bahçenin en rüzgarlı bölümlerinde kamp kuruyorum. Haftanın 2 günü Alpi' nin yüzme kursunda iç geçirerek cama yapışıyorum. Arabaya bindiğim zamanlarda, RifBabayı yanımdan atıp; klimaya tek başıma sahip olmak gibi hayaller kurmaya başlayabilirim. Dün Çeşme' ye gittik. Evren, T & YavruSu ile birlikteydik. Radyodan hava durumuu dinliyoruz "Gündüz 45 derece, hissedilen sıcaklıksa 56 olacak!" Kabus gibi...



Hafta sonları İzmir' de durmamaya özen gösteriyoruz. Zaten Alpi balığı aksine şiddetle karşı çıkıyor. Dün iskeleden atlayıp durdu. Kucaklaştık. Denizde Onu kucaklayabildiğim için çok mutlu oldu. 3 ay sonra doya doya kucaklaşacağız zaten:)

Yine bir hafta sonu kaçamağımızda Urla' ya gitmiştik. Orada gözüme takılanları paylaşmak isterim. Siz bu satırları okurken; ben çoktan çeşmeyi açıp, altında kamp kuruyor olacağım.



Gelinciklerle oynaşan kuzu:)


Karayip Korsanları oyununun etkisine girdiğigünlerde; tek göz dürbününü elinden bırakmıyor.





Ben ve benim gibiler sayesinde; bitkilerin dünyamızı istila etmeleri engelleniyor. Bizler; gizli halk kahramanlarıyız. Bir arkadaşımla bu sardunyaları alıp; kendi evimize ve bahçemize diktik. Bir süre sonra hepsi kurudu. Mevsimi değilmiş meğerse. Ya biz olmasaydık? büyüyüp, yayılmaya devam edeceklerdi falan. İyi ki varız :P




"Heyyoooo! Annem çiçek böcek çekmeyi bitirdi; havuza gidiyoruz!"

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ne güzel fotoğraflar olmuş.o kedicik de seninle yaz gebesi olma kaderini paylaşıyor sanırım :) allah kolaylık versin

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More