Alpi Usta iş başında

Kurabiye tarifime çok güveniyorum. Bir kez tadıp da ikinci, üçüncü için ağlamayan bebe olmadı henüz. E hedef kitlem zaten çocuklar:P "Süslü püslü olsalar ne güzel olurdu dimi anne?" diye sordu yavru geçenlerde. -"Geçenlerde" yazdığıma aldanmayın! İlkbahardan kalma bir post bu. Taslakların arasında unutulmuş-



Öyle şeker hamuruyla falan uğraşamam. Görüntü süper oluyor ama tadı görüntüsü kadar süper olmayabiliyor. Kısa süren bir market alışverişi yapıp; tüp süslemelerden aldık.


Bu kez kurabye yapımını tek başıma üstlendim; süslemede Alpi' ye katıldım.

Yaklaşık 1 saat bunlarla uğraştı. Nasıl mutlu oldu; nasıl gururlandı :)

Tavsiye ederim.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Eh Eminönü siparişlerinizi beklerim bolca kurabiye malzemesi ��

nohut oda dedi ki...

şeker hamuru ıle uğrasmayı göze alamayan bırde benim..cok zor geliyor bana..yapanları alkışlıorum..
bu en güzel uygulama birde bonibonlar:)

Adsız dedi ki...

Peki kurabiye tarifini de öğrenebilir miyiz Elfana?

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More