6. Yaş Doğum Günü Partimiz


Doğum günü davetiyemizi ben hazırladım, RifBaba son rötuşları yaptı. Sınıf arkadaşlarına ve babasının iş yerindeki arkadaşlarına(!) dağıttı. Apartman panosuna astırdı. Birkaçını da elden dağıttı. Biz de RifBaba ile yanımızda olmasından memnuniyet duyacağımız arkadaşlarımıza haber verdik. Kaç kişinin geleceği tamamen muamma olan bir partiye hazırlanmış olduk.



Aylardır "Şövalye Temalı Parti" isteyen Alpi; son anda Angry Birds temasında karar kılınca; bendeki telaşı tahmin edersiniz! Hali hazırdaki hazırlıklarımı bir kenara kaldırıp; kolları sıvadım.

Angry Birds karakterlerini seçmek için Pinterest'ten ve Google Görsellerden yararlandım. Pinterestte' ki dosyamız yararlanmak isteyenler için hala duruyor. Buradan ulaşabilirsiniz.

Bir arkadaşımın doğum gününe davetliydik 1 ay kadar önce ve Alpi orada bir Angery Birds pinyatası gördü. Aşık oldu resmen:) Koluna geçirdi ve gezdirdi. Ortada sahiplenecek tek bir kişi bile yoktu. Yine de uyardık; sahipleri gelip isteyebilir. Dikkatli oyna v sana ait olmadığını unutma diye. Nitekim; gelip aldılar. Alpi' nin surat asıldı. Pinyatayla ağlamaklı hatıra fotoğrafları falan çekildi ve içimden geçirmiştim o an "İyi ki bundan yapmak zorunda kalmıyorum". Heyhat! Kader ağlarını o an örmüş de haberim yokmuş! Tüm b tema değişiminin sorumlusu da işte o gün. Hatta o gün bugündür; Alpi kendini toparlayamadı ve Angry Birds' lü oyunlara devam etmekte.


Bir kez olsun merak edip de oynamadığım bir oyundur Angry Birds. Fakat karakterlerle Alpi sayesinde tanışmak durumunda kaldım.




Bunlar da Alpi' nin dün kendi başına yapıp da beni çağırdığı kızgın kuşları:




Ayça sayesinde iletişime geçebildiğimiz KaptaKek; neredeyse 1 haftadan daha az bir sürede bize temaya uygun  kurabiyelerimizi hazırladı. Özenli çalışmaları, şık paketlemeleri ve nezaketleri ile beni ve kuzumu mutlu ettikleri için tekrar teşekkür ediyorum.
 Site: www.kaptakek.com       Blog: www.kaptakek.net         Facebook : www.facebook.com/Kaptakek
 Twitter: @kaptakek                    Instagram: kaptakek












Bir gün öncesinde sevgili Nuran & Emincan' in hediyesi elimize ulaştı. Parti boyunca üzerinden çıkartmak istemediği tişörtü ilk gördüğü attığı sevinç çığlığı anlatılamaz. Düşünceli arkadaşım ve kuzusu, öpüyoruz sizleri:)


6. yaşı kutlarken yanımızda olan, sevgilerini yollayan tüm dostlara selamlar. Çocuklarımızın nice güzel yıllarını, hep beraber kutlayalım.























 Nice güzel yılların olsun bebeğim. Önümüzdeki sene, o çok büyük hasretle beklediğin kardeşinle eğlenmenizi görmeyi dört gözle bekliyorum.


3 yorum:

Fatma dedi ki...

Fotoğraflar çok güzel, güzel bir doğum günü olmuş, Allah nicelerini göstersin inşallah. Kurabiyeler de ne güzel olmuş, ne kadar özenli. Doğum günü kutlu olsun Alpi'nin, sağlıklı mutlu bir ömür dilerim ailesiyle.
Sevgilerimle:)

annesiningülü dedi ki...

mutlu yıllar Alpi :))) kardeşli doğum günlerini bende merakla bekliyorum :)

anne kaleminden dedi ki...

nice yaşlara :))) zaman nasıl da geçiyor, partiniz çok güzel olmuş :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More