Yetişemiyor muyum ne?

Baştan uyarayım; daldan dala atlanacak bir yazı olacak bu sefer ki! O kadar çok fotoğraf ve olay birimiş ki! Bir yerlerden başlamazsam, ipin ucu tamamen kaçacak, bunu anladım.



Haftaya nikah var. Kerameti onların olsun; kardeş evleniyor. Annem bu hafta sonu İzmir' deydi. Yarın sabah nakliye firması gelecek ve Alpi' nin teyzesinin neyi var neyi yoksa götürecek. Haftaya da biz orada olacağız. Okuldaki cuma nöbeti -Pazartesi de ben nöbetçi olacağım. 1 ay bana nöbet yoktu & 2. ayımda; diğer öğretmenlerin hatada 2 nöbetini bana dehlemeleri kaçınılmazdı :P- bana denk geliyor. Yapın bir secret da; Cuma çocuklar erken bitsin & biz ekenden Bandırma yollarına düşelim. Kardeş&Damat, sadece sevdikleri bir ablaları orada diye nikah Bandırma'da. Var mı görüşebileceğimiz arkadaşlar? Taze nikah dedikodusu yaparız:P
Alpi yeni yeni kavrıyor neler olup bitiyor. Anneanne de gidecek dedik diye; O da oraya yerleşecek sanmıştı. Damattan "Teyzemin karısı" diye bahsetmekten vazgeçti. Sadece teyzesinin evini yerleştirmek için gideceğini anlattık defalarca. En son anneannesine yüz vermemiş Perşembe günü. O gün, yarım gün olacağı için, babası anneannesine bırakmıştı. Kapıdan girmek istememiş. Kurbanlık koyun gibi; babası ensesinden itiyormuş, anneanne içeri çekiyormuş; O, inatla geri geri gidiyormuş. "Sen gideceksin nasıl olsa!" deyivermiş. İyice açıkladık durumu. Teyzesinin yokluğu ayrıca koyar mı göreceğiz. Zira, ortaya bir damat çıktığından beri; kendisiyle oldukça mesafeli.
 Dünürlerin tanıştığı geceden.

Perşembe, Cuma & Cumartesi günlerini alışverişe ayırdık. Çok sıkıldım! Annem Mango fikrini ortaya attığında, Alpi' nin ayakları gibi, benimkiler de geri geri gitti. Samimiyetle yazabilirim ki; Mango'da gezebilme çabaları, orada harcanan zaman & kuyrukta beklemekten nefret ediyorum. Hep birileri alışveriş yapsın diye beklemek zorunda kalmışımdır. Ay, o ne zulümdür benim için!!! Yine krizler eşliğinde; kulağım kabinlerin içinde cirit atıp, arka tarafı birbirine katan Alpi' de olamak üzere, bu sefer ben giydim çıkardım. Sonuç? Her zamanki gibi gereksiz bir yer olduğu kararımı yinelemek! Kesik başlı tavuk gibi saatlerce onca mağazaya, annemin önderliğinde girip çıktıktan sonra; Alsancak' taki lanetten bir mağazaya dalıp, 3 gece kıyafeti-tabii ki gündeliğe de kolayca uyarlanabilecek( yoksa tam tersi mi?)-nin tanesine 20TL verip hallettim. Hehe ne gereği var yaa, bir daha ne zaman giyerim belli olmayan bir elbiseye onca para vermeye? 3 tane aldım ki, bir daha 10 sene uğraşmayayım. Elbiseler pare pare oluncaya -veya benim pop.om kocaman olup da içlerine giremeyeceğim güne- kadar sırayla giyileceklerdir.
E bunların altına bir de ayakkabı gerek değil mi? Al sana hayatımdan soğumak için bir neden daha! Ayakkabı dolabını gözümün önüne getirdim: Spor ayakkabı, spor bir model çizme, spor ayakkabı, spor ayakkabı....Bir süre çizmelere göz attık annemle. Kemal Tanca' da nefis modeller var, % 50 de indirim, benden söylemesi. Topuklu modellerle işim olmayacağından & bilek kısımları oldukça bol ve dökümlü göründüğünden burası da olmadı. Bütünnn Alsancak itinayla gezildikten sonra en son beğendiğim çizmenin 600 olduğunu öğrenince; mevcut babetlerimden birinde karar kıldım. Arkadaşlar bu haftaki Annelerin Dünyası' nda ki bu ve önceki bu yazılarımı okumamişlar belli! (Açmışken buna da bir göz atınız)
 Nurturia İzmir buluşmasından.


Alpi' nin çektiklerinden.


Basketbol severler.


RifBaba' nın yoğunluğundan, bu sene köydeki mahsülü getiremedik. Gitmeye nihayet fırsat bulduğumuzdada hain d.on, hepsini telef etmiş. Bu seneki yegane kış hazırlığımız!


Yağmurlar başlamadan, hatta bırakın sonbaharı, henüz yazın rehavetindeyken yaptığımız son park pikniği. Alpi, çok seviyor. Evde ki ortamdan sıkılıp, yemek olayını es geçen çocuklar ve annelerine tavsiye edilir.

Bir çocuk düşünün: Aktiviteye, faaliyete & Montessori' ye susamış! Anacığı en anti-aktivistlerden! Yavrum benim; bize geldikçe hayatın anlamını buluyor. Tuni aktarma yaparken. Görün işte; sevgili Toni' miz, Hülya' ya rağmen, en aktiviteci veletlerden. İşte Hülya' nın sakladığı tüm gerçekler!!!! Rınınınımmmmmmm!!!!


Alpi, hayatın doğrularını Tuna' ya gösterirken.

Bakınız işte o anne, hayretler içerisinde oğlunun her gün bir Montessori çocuğu olmaya nasıl yaklaştığına şahit oluyor!

Tuna, cımbızla, kaptan kaba  ponpon da aktarabiliyor. Flaş flaş! Yoksa Hülyacan bir gizli aktivist mi?


Hülyaseverler! Tuna su da aktarabiliyor! Sanırım artık doğru yolu buldu kendisi. Bakınız bir üst fotoğrafta, nasıl da ruhu huzura kavuşmuş bir gülümseme var yüzünde :)))) Veee Yeliz; duydum ki, Arca' mı Montessori' den alıkoyup; saldım çayıra annesi olmaya meyletmişsin. Heyhat!!!! Çekimser davranan Hayat, Elif & Nil ile birlikte; sana da bulaşacağız, söylemedi demeyin.

 *Biterken, Anne Bunu Yaptı' yı çok ihmal etmişim. El atılmıştır, ilgilenenlere!
Yazıyı 24 saat sonra bitirebildim! 4 saatlik uykuyla sabah nöbetine gittim, kaytarıkçı stajyerim haber vermeden okula gelmedi ve aktivitesiz kaldık. Hülya, durumumuz pek bir manidar oldu değil mi? Yarın yardımcı öğretmenimin hastane işleri var, yine gelmezse sıçtım! 16 çocuk!!! Ben de O' nu not verme zamanı göreceğim artık. Çarşamba' da benim işlerim var; dönüşte sınıfı nasıl bulacağım bakalım??? Akşam da 17:55; 1 çocuk kaldı ve 19:00 civarı gitti. Geç kalan babasını kınıyorum! Alpi bırakıp gidelim tekliflerinde bulundu; etik olarak uygun kaçmayacağından, seni de kınadım oğlum! Bu saatte dinleyeceğim tek bir nağme: Eeeee,eeee,eeee; pışşş pışşş pışşşş. Bana, iyi geceler; sizlere, gününüz aydın olsun :D

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Özlemiştik Elfana be! Ne iyi ettin de yazdın. Size cok kolay gelsin. Gelin hanıma ve karısına:P da mutluluklar dilerim. Sevgilerimle :)

yeliz dedi ki...

valla özlemiştik elfanam!! saldım çayıracı olacağımdır zaten ötesini arcanın bünyesi kabul etmiyor. biz hülya & tunanın tam tersi bir anaoğul profili çiziyoruz. ulen o tuniş bende olacaktı!!!
bu arada bilimsel bir mim ilen sobelendin elfanam, bi el atıverirsin artıkın, öperim
(teyze&karısı - alpiye hastayım)

kuzunun annesi dedi ki...

Elif :)))))

ElfAna dedi ki...

Evren, tesekkur ederim:)

Yeliz & Hayat, kacari yok nihahahah:P

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

zavallı aktivite fukarası evladım benim :)
bu fotolardan ve o günkü videodan istiyorum piliizzz

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More