Afferin oğluma

 Bu akşam, Nil' llerle buluşup Carrefour'a gidelim dedik. Promosyon rollerblade mi deniyordu bunlara lere rastladık. 5TL' den satılıyordu. Alpi' nin ayak numarasi var sadece . Hadi alip debeyelim dedik. Buz pateni işi olmamaıştı ya, içimizde kalmış. Eve geldik, ben eşyaları yerleştirmeye gönüllüyüm; RifBaba'da Alpi' ye patenlerini giydiriyor. Birlikte 2 tur attılar evin içinde ve RifBaba "ElfAnaaaaa, koşşş!" diye çağırdı. 10 dk' da, daha önce hiç tecrübesi olmayan oğlum, bu kadarını başarmış. Gurur duydum:))


*Biterken evin hali mi? Bizim evin halleri hep böyle çoluğumuzla çocuğumuzla, işimizdeyiz ve de gücümüzdeyiz:)

6 yorum:

Açalya dedi ki...

herkes yapamaz valla aferin Alpi`ye...sesini de duymuş oldum ne güzel

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

valla bravo, halısız yerde denk gelse alıp başını gidecek gibi dengede duruyor. ben kazık kadar kızken roller-blade sevdasına düşüp baya bi kullanmıştım. zor birşey o yanyana 4 tekerlerk üzerinde dengede kalmak.
aferin kuzuma:P

yeliz dedi ki...

bakamadım videoya malum ofis:( ama hayalimde canlandırabiliyorum.

Yasemin Aktuğ dedi ki...

aferin alpi'ye, bide pistte gör sen onu annesi. Ayrıca evin halinde de bişey yok yani.

Adsız dedi ki...

ne kadar üzgün olduğumuzu tahmin ediyorsun değilmi? :(Teşekkür ederim şimdiden paylaşacağın için.Dağılsın terbiyesizlikleri tüm dünyaya.Gerçi kimin ne mal olduğunu herkes çok iyi biliyor ama olsun .

ElfAna dedi ki...

Ediyorum RRH ediyorum. Yurtdisina cikmak, vize almak vs olaylarindan uzak oldugum icin, insanlarin tecrubelerinden biliyorum sadece yasanabilenleri. Fakaat, burada dupeduz hakarete ugramis, gencecik bir kiz var. Zor birseyler basarmis, hayallerini de yuklenmis.. Sureci ve yasayacaklarinizi izleyip, paylasmaktan baska birsey gelmiyor elimden. Umarim, sizleri daha fazla yipratmadan, hallolur.
Bu yorumlar iste bu yasananlar uzerine yapildi:
http://gypsophilab.blogspot.com/2010/10/lutfen-bize-destek-olun.html
Lutfen, yorumlar & destekler bu bloga!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More