Başlık bulamadım, biraz ondan biraz bundan


Kıvama geliyoruz yavaş yavaş. Bodrum' a gitmeden başladık ısınma turlarına. Bu, rakamlara belirlenen renklere boyama çalışmalarına bayılırdım çocukken. Alpi' cik de nihayet başladı. Nihayet diyorum çünkü ben çok eğleniyorum hala.

Rakamlarla aramız hala limoni olduğundan, hata payı çokoluyor. Sayfa başına, her rakamin üzerine ilgili rengi konduruyorum ve gerisini O' na bırakıyorum.


O gazla Bodrum' a da götürdük faaliyet kitapçığımızı. Bu arada, hani şu dosya içerisinde katla, kes, yapıştır sayfacıkları olan o kitapları; eski kitapçılardan, el değmemiş olarak, rahatça temin edebilirsiniz. 10-15 günde bitiyorlar & her seferinde 20-45 arası ödemek yerine; 3-7,5 arası ödemek daha mantıklı geliyor bana.


katladı, açtı, sonunda minik bir ev yaptı:)


Böyle güzel bir ev korumasız bırakılmamalı.



Tatil boyunca bu morluklardan sağ dizimde, sağ kaval kemiğimde, ayak parmaklarimda, tarak kemiğimde birer adet taşıdım. Sol dizim ve kaval kemiğim Alpi' ye çalıştı. Scooter' ı indirdi durdu. Hep de aynı yere! Ahh, sonra da bir vicdan yaptı yavrum! Gözler animelerinki gibi yaşlardan parıldayıp sönüyor.

Bu arada scooter almak, resmen RifBaba ile yaptığımız en akıllıca şeylerdendi. Neredeyse bisiklet alacaktık. Scooterını bebek arabasının arkasına atıyorum, her yere taşıyabiliyorum. Yorulunca dilerse arabasında dinleniyor veya nadiren de uyuyor. Scooter yanımızda olunca yürümemekiçin hiç bir zaman mızırdanmıyor. Market alışverişinde bile yanımızda. Evden çıkarken, anahtarı alıp hoop çantaya atarsın ya; ikinci hareketim de boş elimle scooterı kapmak oluyor. Mucidine selamlar, sevgiler :)

Yanımıza bunları da almıştık. Sabitlendiğimiz anda imdada koştular. Wall-e ve arkadaşları canlandırmamız.

Sonunda teyze olamaya adım adım yaklaşıyor gibi miyim ne? Kardeş evleniyorr! Aileleri kaynaştırma projesi kapsamında bir akşam yemeğinde biraraya gelmiştik. Bir htimal, nostalji yapıp, benim gelinliğimi giyebilir. Zamanı geldikçe fotoğraflar olacak.

*Biterken; Alpi uyuyor, RifBaba ortalıkta gezinip; İstabul' a benimle gelmezse başına neler gelebilirleri kuruyor, ben de güzel bir hafta sonu diliyorum.

*Kendi bloğumda, kendi yazdıkarımı bulamıyorum! Bir cesaret, bütün etiketlerimi elden geçiresim var!

*"Alpi Harikalar Diyarında" ya ulaşanlar sırasıyla Nurturia' yı, LinkWithin' i, Google' ı ve Anne ve Bebişi' ni kullanıyorlarmış. Esra, her ne yaptıysan öptüm seni :P Bu arada dağıttı beni bu yazın! O hayıtın fotoğrafını görmeseydi, bahsini okumasaydım iyiydi! Dedem, günlerdir aklımda, kesilen hayıtımızın kokusu yıllardır burnumdaydı. Yolla bana ondan, evde yetiştirebilir miyim acaba?

*"Her Damlası Altın: Anne Sütü / Fotoğraf Sergisi"
Emzirme haftası kapsamında Lansinoh sponsorluğundaki 'Her damlası altın anne sütü' sergimize bekliyoruz.
Tarih: 1-17 Ekim
Mekan: Cities Alışveriş Merkezi
Açılış Kokteyli: 1 Ekim 13:30

  Ben Ayça' dan duydum & açılışa katılamayacağım ama İstanbul' da olacağım döneme denk geliyor, mutlaka uğramak istiyorum.

*Aylin ATASAGUN' a bir kulak veriniz. Rahatsız olun, harekete geçin, bu etkileyici yazıyı paylaşın derim ben.

*Önce kardeş evlenseydi oda & ev tamamen bana kalacaktı. Uyanık ağırdan aldı, keyfini sürdü yıllarca:)))

*Sağda solda beyaz eşyada esaslı bir kampanya veya düğün paketi haberleri görürseniz, haber vermekten çekinmeyin.

*Sanırım düğün fotoğrafçıları ben olacağım, onlar da şu anda buradan öğrenmiş oldular:)))

4 yorum:

larcencielblog dedi ki...

ElfAna'm, o lego gibi olup da lego olmayan şeylerin adı nedir acaba?

Bu arada, Alpi'nin eline sağlık, hakikaten o güzel ev korumasız bırakılmamalı :)

ElfAna dedi ki...

Basakkcim, Tic Tac Bricks, 700 parca! Buldun mu kap; 3 yasa kadar bidiklerin kolay kolay yapabilecegi bir sey degil ama anne-baba cok egleniyor. 3 yastan sonra da bir daha ellerinden brakmiyorlar. Genellikle okul oncesi materyal satan toptancilarda bulunur.

birdamlacıkyağmur dedi ki...

Elif walla senin postlarını okurken hep şöyle oluyor:
Okuduğum her paragraf sonunda söylemek istediğim bir şey oluyor. Ama kadar çok oluyor ki sonunda bişey yazamıyorum.
Dolu dolu yazıyorsun gerçekten
Böyle devam etmen dileğiyle :)

ElfAna dedi ki...

birdamlacikyagmur, bal akiyor agzindan bal!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More