İzmir' de montessori


 İzmir semineriyle birlikte çıktı bu fikir. İzmir' de çocuklarımız için ihtiyaçlarımızı karşılayabilecek bir okul öncesi veya ilköğretim kurumu var mı? Mevcut kurumlar ile ne kadar yetinmeliyiz? Yararlanılan müfredatı ne kadar tanıyoruz? Oyun grupları beklediğimiz gibi mi? Alternatif eğitim konusunda birikimimiz ne kadar? Kurumlarda kullanılan eğitim teknikleri nelerdir? İzmir' de yaşıyorsanız, bu sorular sizin de aklınızda geziniyorsa, çocuğunuz / çocuklarınız varsa, anne / baba adayıysanız, eğitim sektöründeyseniz, "Bu konu İzmir için önemli; bilgilerimizi, deneyimlerimizi ve hatta yapabileceklerimizi tartışalım; güçlerimizi birleştirelim" diyorsanız hoşgeldiniz.

Hedefimiz, Montessori felsefesi ve diğer alternatif eğitim imkanlarını uygulama konusunda adım atılması, çocuklarının eğitimi için ortak istek ve heyecanları olan kişilerin bir araya gelmesi.
http://groups.google.com/group/izmirdemontessori

7 yorum:

mummy dedi ki...

HADİ RASTGELE O ZAMAN:)SEN BİR KURUM AÇ,BEN DE İZMİRE TAYİNİ DENEECEĞİM BU SEFER:)

Anne ve Bebisi dedi ki...

Umarim gonlunuze gore olur Elifcim. Sen bu yola bas koyanlardansin, cok emek veriyorsun, isnallah emeklerinizin karsiligini alirsiniz.

ElfAna dedi ki...

@ mummy,eyvallah & anlastik:)

@ Anne ve Bebisi, destegini hissetmek cok guzel. Haber bekliyorum.:))

Mlke_Btkn dedi ki...

ben demiştim zaten +1 :)

ElfAna dedi ki...

Melikeee:)))

Adsız dedi ki...

Merhabalar.Montesori yahoo grubunuza nasıl katılabilirim acaba ?

ElfAna dedi ki...

Merhaba Adsiz,
montessori_egitimi@yahoogroups.com'dan uyelik islemlerinizi baslatabilirsiniz.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More