ALPİ SEÇTİ

Hava/Su/Kara başlangıcı yapmak istiyordum. Günler öncesinden hazırlıklarımı tamamladım. Bu sabah başlayacaktık. Tam köşelerini hazırlamak için odaya girdiğimde yatağı, halısı ve masasının üstünün "Uzay" ile ilgili kitaplar%resimlerle dolu olduğunu gördüm. İlk defa bir konu ile ilgili toparlayabildiği bütün ıvır zıvırı materyallerini yaymış düzenlemiş. Çok şaşırdım çünkü ilk kez oluyor bu. Benim yönergelerim olmadan yapmış hepsini. Meraklı Minik dergisinin uzay konulusunu almış; minik toplarını güneş sistemindeki gezegenlerin yerine koymuş. Bıraktım elimdeki herşeyi; Tübitak yayınlarından aldığım uzay ile ilgili bütün kitapları getirdim. Eline de bir makas tutuşturdum ki buna da daha önce yanaşmıyordu. Birlikte dergideki bir sayfadan mini bir kitapçık yaptık. O öğle uykusundayken güneş sistemi ile ilgili bir mobil tasarlayacağım. Fotoğraflar veya kitap linkleri için şu an hiç kasamayacağım kendimi zira blogspot sapıtmış gerçekten. Düzelirse Düzelince yayınlarım. Benim oğlan aya fezaya çıkacak Türk blog yazarları hala cevap bekleyecek:)

*Ben yazarken Alpi merkür, mars ay, dünya diye sayıyordu.

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More