BU YAZ

Ömrü hayatımda böyle bir yaz sezonu geçinmemiştim. Havalar ne kadar serin geçse de; arkadaş ayağımı iki kere denize değdirebildim. Bünye kum&deniz istiyor hala umutsuzca. Ahh ahh böyle sayıklaya sayıklaya gelecek kış. Yukarıda Sevda&Alpi nihayet kavuştuğumuz topaç ile pratik yapıyorlar.
Saat 6 gibi artık parka estesi gibi gidebiliyoruz nihayet. Alpi kum oyuncaklarıyla pek bi mutlu.
Bu saçlar gittiiiii. Nihayet kuzuyu ikna ettim ve çok kısa olmaması konusunda anlaştık ve kestirdi. İlk bir hafta aynalardan uzak tutamadık. Kesin babasına çekmiş bu huyu.
En sevdiği şeylerden birisi. Koltuğun sırt minderlerine oturup çeşitli ayak figürleri eşliğinde RifBaba ile sohbet:)

Ses seda kesiliyor. Bir bakıiyorum çiftlik hayvanlarıyla oynuyor. Sonra yine sessizlik. Bakıyorum yine oynuyor, sırıtıyor da var bu sırıtmanın altında birşeyler.
Veee, yakaladım!
Evde gün geçirmek zor kabul ediyorum. Nihayet pes ediyor...



0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More