BİR İLK DAHA!




Billy Jean - Michael Jackson
Pazar sabahı güne çalışmaya hevesli bir bücürle uyanmak gibisi yok. Makinadan çıkartamadığı pantolonla cebelleşirken kaptım makinamı.
Hahaa.. Bir de inceleyip yorum yapıyor: "Bunun lengi güzelmiş", "Bu çolap benim olamayacak kadal büyük".
İlk sinema deneyimimiz gerçekleşti. Günlerdir beklediğimiz Ice Age 3' ye gittik. Alpi pek iplemedi yol boyunca. Sonuçta sinema sinema, dev ekran sayıklayıp duruyoruz da bilmiyor ki başına ne gelecek. Ben çok heyecanlandım aile aktivitelerimize birisi daha eklendi diye. Teyze demişti "Mutlaka kameranı yanına al abla. Herkes gözlüklerini taktıktan sonra uzaylı gibi görünüyo ve kahkahalarla birbirini çekiyor." Gerçekten çok komik gözüküyor. Biraz endişeliydim aslında girerken. Hem ilk sinema deneyimi hemde bu kadar uzun süre gözlükle duracak mı acaba? Sabah bilgisayarın başına oturttum ve gözlüksüz&gözlükle filmin nasıl gözükeceğini gösterdim. Bu arada miyop astigmatı olanlar gözlüksüz dünyayı işte tam olarak da o şekilde görüyor.
Evden çıkmadan her zamanki uyumayacağım krizini patlattı. Yolda uyudu; biz de film başlayana kadar attık arabasına gezdik dolaştık. Uyanınca başladı ağlama krizi. Ağlamıyor da resmen zırlıyor, arada da uluyor! Ama sinemaya 4 yaş altı giremiyor. Olay tehlikeye girdi. Çıkınca filmin oyuncaklarından birini alacağız rüşvetiyle sustu da içeriye göze batmadan girdik.
Salona girerken birden ellerime yapışıp girmek istemiyorum diye durdurdu beni. Eğilip endişeleniyor musun diye sordum. İçeride ne olduğunu bilmediği için+kalabalık ürkütmüş meleğimi. Merak etmemesini bizim yanında olacağımızı söyledim ve ikna oldu. Yanımızda Alpi' den 3 hafta büyük Arda&ailesi de vardı.
Çok eğlendik. İlk 1/2 saati neredeyse soluksuz izledi. Sonra gözlüklü&gözlüksüz denemeleri yaptı. Arda bir Arda' yı kontrol etti. Arkada neler oluyor deyip koltuğun üstünden diğer insanları dikizledi. Sinemaya gidince aynı tiyatrodaki gibi yüksek sesle konuşamayacağını öğrendi. Ve koca salondaki en minik izleyiciler bizimkilerdi. Çıkışta söz verdiğimiz gibi bir adet "Sid"alıp(Buz Devri' nin bütün oyuncaklarını istiyor! En iyisi bilgisayardan çıktılarını alıp; dondurma çubuklarına yapıştırmak ve kukla olarak sunmak. Yoksa al al nereye kadar) birşeyler atıştırdık ve Burçin' lere kahve içmeye gittik. Melis babaannesinde kaldığı için önce üzüldü. Sonra oyuncaklarıyla oynayabileceğini söylediğimizde de "Olmaz! Melis' ten izin almadan odasına giremem dedi" ki bu bizi pek memnun etti. Burçin' den ok alınca gözlerindeki hain pırıltılarla odaya daldı. Burçin okuyorsan aniden kalktığımız için odayı sana kakaladık. Özür diliyoruz:(
Pazar sabahı uyandığımız gibi soluğu G&E&A' in evlerinde aldık. Mangal keyfi eşliğinde deniz sefası yapmaya karar vermiştik. A Alpi ile oyalanırken; G&ben kahvaltıyı hazırladık. E&RifBaba' da alışverişe yollandı. Hepimizin kendi başımıza ilk mangal deneyimi olduğu için bokunu çıkarttık. Maşa unutulduğu için RifBaba' nin parmakları yandı. Kase almadığımız için salata kasesi problemi çıktı. Su veya içecek almadığımız için kuru kuru yedik. Cafeye dalıp kağıt tabak&çatal almayı en azından akıl edebildim. Yoksa zaten köpüren RifBaba hepimizi teker teker denize sokup boğardı herhalde! Bunlar keyfimizi epey bi kaçırdı. Ama yanımızda bunları iplemeyen gözü dönmüş bir deniz canavarı var. Çarçabuk tıkınıp denize attık kendimizi.
Gittiğimiz yer:Demirci' li köyü muhtarı komodor İbrahim' in Yeri. Ya daha tam anlamıyla keşfedilmemiş ya da çok akıllıca bir işletme zihniyetiyle bakir görüntüsünü korumuşlar. O kadar yolu sadece bir bardak çay içmek için giden arkadaşlar var imiş. Tavsiye edilir.
Bu iki aşk kuşu var yaaa.. Alpi' nin yeni gözdeleri. G&E. Evlenin de sizleri buradan ifşa edeceğim:)Ne kucaklarından iniyor ne öpücükleri eksik ediyor.
Mayosu, giysileri derken iççamaşırlarını da ıslatınca yeni başlayan öksürük gaza gelmesin diye bir süre anadan üryan takıldı ve paketlenip arabaya kondu.


Şarkı ne alaka? Anasının oğlu. Anası da bu yaşlarda başlamıştı MJ dinlemeye..

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More