EVDEKİ GÜNLER

Polen mevsimi devam ettiği için çoğunlukla evde olmaya devam ediyoruz. Yaa, polen mevsimi bitince de İzmir' in adamın aklını başından alan sıcakları başlayacak ve biz yine çıkamayacağız. Marttan sonra ben zaten koruyucu kremlere bulansam bile 5ten önce dışarı çıkarsam vay halime. hafta hart hurt kaşın dur! Alpi' nin bir atraksiyonu oldu geçen hafta. 4 yaşına kadar çilek yasak. Yasak olmasa da reddedemeyeceği bir meyve olurdu diye tahmin ediyorum ama şu anki cazibesi bambaşka. Biz RifBaba ile bahçede komşularımzla diyalog çabalarındayken-20yıldır mizah dergisi okuyorsan alıntılar zevk veriyor(sıkılhan)- karşı dairenin kızlarıyla fırlayıp evlerine gitti. 10 dk sonra çağırmak için zile bastığımda zaten kendisi demiş "Annemse canıma okuyacak benim" diye. Kapı açılınca bi uzattım kafamı; önünde dev gibi bir çilek tabağı! Benim görünce panikledi ve elindeki hızla yemeğe çalıştı. İçeri nasıl daldıysam-kadıncağızın evine ilk girişim bu arada. O panikle ayakkabılarımı da çıkartmayı ihmal etmedim tabiiki-ayakkabılarımdan birisi havalanıp kafama dank! etti. Kaptım elindekini ve önündekileri. Bir ağlamaya başladı Alpi. Boncuk boncuk nasıl akıyor gözyaşları..Çok üzüldüm ama doktorumuz uyarmıştı 1 yaşındaki çilek maceramızın ardından:Çocuğun alerjik bünyeli kronik astım olabilir! 3 yıldır çilek mevsimi başlayıp da raflardan kalkana kadar neler çekiyoruz RifBaba' yla:( O gece sabaha kadar aralıklarla inceledik vücudunu. Belli belirsiz kızartılar oldu ve sabaha yok oldular. Ama sabah kusmalarla uyandık. Öğleden sonraya kadar yataktan kalkamadı ve sadece süt içebildi. Ama aralıksız istifra etti. 3 saatlik uykusu sırasırda hazırladığım şehriyeli çorbaya uyanınca resmen yumuldu. Az hasarla atlattık. Çilekten mi oldu bilmiyorum ama insafsız ebeveynler olarak bunu kullandık:( Artık 4 yaşına kadar çilek yerse aynı şeyleri yaşayacağını zannediyor.



Bu aralar hayaletlere sardırdı. Üsttekileri de bana çizdirdi.


Bu kadar sevinç gösterisi ayni tabakta hem makarna hem sosis-ki su aralar çok sık gösterilen reklamlar aklını başından aldı yavrucuğun-hem de surat olduğu için.



Canım benim.. Ben sana nasıl anlatacağım Bıcığı...
Çok uzun zamandır yapmak istiyordum bu transfer aktivitesini de bi türlü uygun materyal denk gelmemişti.

Bir gün önce kaptan kaba su transferi yapmıştı. Sabah kendi sütünü kendisi koyacağını anlayınca inanamadı gözlerine. İçinde gerçekten su var mı diye kontrol etti, bardağa sütü boşalttı ve hiç görmediğim kadar hızlı bir şekilde içip bitirdi.
Bardağa boşalttıktan sonra da acaba kaldı mı hiç içinde diye kontrol da etti bi güzel.
Crazy Ball düştü elimize. Alpi' nin arkadaşı Ada paylaştı. Bir hafta oynayıp geri iade. Reklamlarını izlerken benim bile içim gitmişti. YALAN! Külli yalan. Sadece yerde yuvarliyorsun, o da hızlı olmayacak. Arada durmasına yakın genelde hafif bir sol yapıveriyor. O kadar. Garibim üstünde şapka bile denedi belki o zaman olur diye:) Bi de 15 mi 16 tl mi ne. Neyse alsın hevesini bakalım.

1 yorum:

Miri dedi ki...

Thank you so much for leaving a comment at my blog..:)!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More