ARŞİV

Yok böyle olmayacak.. Gün geçtikçe yeniler ekleniyor ve ben yazacaklarımı toparlamakta güçlük çekmeye başladım. Toplu bir arşiv çıkartması yapıp eskilerin üstüne çizgi çekeyim:




Banyoyu parmak boyası yapamak için seçti.






Sonuçtan memnun.


Vapur keyfimiz


Teyze bizi baştan çıkarttı 21:30' lara kadar Alsancak arşınlıyınca; saldır kumpireeeee!



Yine uygun bir fiyata denk getirdiğimiz mini ahşap parçacıkları ile- ki kendi tabiriyle Jengaları- trafik düzenlemeleri yapıyor.


Melekler gibi uyumuyor mu? Bayılıyorum bebeklerin bu kafa yanda eller yumuk yumuk yukarıda uyumalarına.


Bool boş zamanlarımda verdim kendimi hamur işlerine. Ev ahalisi bu durumu coşkuyla karşıladı.


Teyze bizde kaldı. Bol bol oynadılar. Biz de RifBaba ile basbasa kaldık. Bir açılış+küçük park yaptık. Çok iyi geldi. Teyzesiiii! Bi daha gelsene bize kalmaya. Seni çok özledik vallahi. RifBaba ile gözümüz yollarda:))


Ikea çıkartmalarımızdan birinde -ki RifBaba' ya göre hayatımızı orada geçirip arada eve uğruyoruz- minik adam dondurma keyfinde.


Dondurma bitti, aşağıya iner inmez pırrrrr! Ey öz-gür-lük!
Forum' a Lego gelmiş, bir güzel stand kurmuş. Hücuumm!


Almaya kalksam buradakilerin hepsini! Valla RifBaba bana şöyle bir teklifle gelse "Hayatım, yeni ve süpersonik bir beyaz eşya mı? Bir sürü parçacıklı Lego' lardan mı?" Kesin Lego derdim. Minik bir servet te degil yani. Ciddi boyutta bir servete mal olur. Küçüklüğümden beri hastasıyım. Ah Anne! Atacak o kadar şey vardı ya! Bilmem kaç aylıkken giydiğim çiçekli beyaz don yerine niye Legolarımı attın?


E doğal olarak benim küçüklüğümden bu yana epey bi gelişmiş setleri. 6 yaşındaki bi veletin yaptığı uzay üssü ile 5,5 yaşında başka bir veletin yaptığı kirli su geri dönüşümü projelerine kıskançlıktan çatlayarak bakakaldım. Bravo diyorum. O kadar güzel ayrıntılar vardı ki.


Araya dereye 10 mayıs' ta bir de tiyatro sığdırdık.


Kötü bir deneyimdi. Bir daha gitmiş birileri olmadan adımımı atmam çocuk oyunlarına. Desem' in ballandıra ballandıra anlattığı oyun 7 yaşa uygun bir oyundu. Para için yalan söyleyip 3 yaşa kesinlikle uygun demeleri ne vasat bir mantıkları olduğunu zaten ortaya koyuyor. Kesinlikle doğru olan tek bir şey vardı. 3 yaş için oldukça ürkütücü ve her yaş için oldukça zaman kaybı olmasıydı. Komiğim diye ortalıkta bi tarafını yırtarak garip sesler ve abartılı hareketlerle koşuşturan oyuncuların sergiledikleri oyunlardan NEF-RET E-Dİ-YO-RUM!


Bıcırık oğlan iyi dayandı. 45 dk kadar çeşitli akrobasi hareketleriyle izledi.




Başkahramanımız; dünyayı gezerek değişik dans türlerini öğrenmeyi isteyen bir çocuk. Oyunun bir yerinde Afrika yerlileri çıkıyor sahneye. Son derece iticiler.


Bu kadını gördükten sonra Alpi suya atılmak üzere olan bir kedi gibi tırnaklarını geçirdi bana ve "Anne gidelim. Ben bu ablayı hiç sevmedim" diye hafiften bağırmaya başladı. Çıktık hemen.


RifBaba' yı beklerken bahçe duvarlarına yapışıp kalmış salyangozları inceledi zevkle. Bu aralar bi böcek tutkusu var zaten.






Teyze' nin Alpi' ye getirdiği simli yapışkanlar bir günde halloldu. Aman efendim o ne beğenmek öyle. Yardım istememek için elinden geleni yaptı ama kapakları açamıyor. İçi gitti kapakları ben açtım diye. Sonra 1 hafta odasında sergiledi yapıtlarını.






Bakkal çırağı olmak için o dev gibi markerı minik kulaklara tutturacağım diye çok uğraştı.

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More