KIŞ HAZIRLIĞINDAKİ HAYVANLAR "Pet Show"-Elif ve Alpi (29aylık)

 Geçtiğimiz haftalarda yine bir "Baba-Oğul Günü" vardı. Bu sefer RıfBaba&Alpi bir başlarına "B.E.Ö." a katkıda bulunacaklardı. Alpi hastalıktan ayaklandığı için böyle bir organizasyon bize iyi geldi. Evden heyecanla çıktılar. Fotoğraf makinesinin azizliği yüzünden cep telefonu devreye girmiş; görüntüler bu yüzden bozuk. Sırf bu yüzden de olayı harcamak istemedim. Akşam heyecanla eve döndüler ve bana gördüklerini anlattı. "Kış gelip havalar soğuduğu için nasıl Alpi kalın&uzun giysiler giyiyorsa; hayvanlar da buna benzer birşey yapıyor. Onların giysileri yok. Kedi, köpek, at ve kuşlar yazın çok sıcak olduğu için tüylerini döküyor; kış gelince de kalın tüylerini çıkartıyor. Yılanlar ve ayılar uyuyor-pet show da tabiiki ayı yoktu bu ekstra bilgiydi-karıncalar yuvalarına bir sürü yiyecek taşıyor, kuşlar ve balıklar daha sıcak yerlere doğru gidiyorlar." vb açıklamalar eşliğinde resimlere tekrar göz atıldı. "Hayvanları Seviyorum" kitabı incelendi. Daha sonra "Alpi, hayvanlar ne yapsınlar ki üşümesinler? Yeni ve kalın tüyleri ne renk olsun? Hayvanlara nasıl giysiler dikelim? Yılanların ve ayıların yastıklarında ne resmi olsun? Kuşlar ve balıklar için neresi daha sıcak olabilir?" sorularıyla biraz eğlendik ve hayal gücümüzü coşturduk. "Kış Baba"&"Karıncalar" şarkılarını söyledik. Müzik aletlerimizi alıp Karınca&Cırcır Böceği" nin dramatizasyonunu yaptık. Ben karınca oldum. Alpi arada kendisi dahil ne bulduysa sırtıma yükledi. Kendisi de cırcır böceği olup müzik çalarak şarkılar söyledi. Sonuç= Alpi kışa hazır:)

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More