Yaktın beni Google ve Reader ve yeni adresim

2008 yılından beri izlemeye aldığım blogların listesini Google Reader' da tutuyordum. Aylar önce verilen uyarıya rağmen; cidden, aylardır sadece hard diske fotoğraf yüklemek için pc başına geçebiliyordum. O da ya çok erken kalkarak ya da çok geç yatarak. Google Reader' ı kapattı ve onca yıldır takip ettiğim bloglar da uçup gitti. Çok fazla blog takip ediyordum ve çok azı aklımda. 'İZLE' butonuna bastıklarıma ulaşabiliyorum fakat kalanlar PUF!
Yeni hayatımın temposuyla blog okumaya ve dahi yazmaya bir süre ara vermiştim zaten. Bundan sonra da benden yorum alamazsanız, bilin ki durum budur.

*Biterken, blog arkadaşlarımın bir kısmını kaybetmenin kafasını yaşıyorum. Bir de çok yakında Blogspot' dan çıkıp Wordpress ile devam edeceğim.

5 yorum:

cuckan dedi ki...

anacııım, kaçma kız izle butonuna basıp kendine liste yapınca ordan da izeleyebiliyorsun..ama bu wordpressler yok mu...maille izlemek ayrı dert...

Ltg dedi ki...

Sakin uzulmeyin! Google'in take out diye bir hizmeti var; reader'daki adresleri bir dosyaya kaydetmenizi sagliyor. Snra o dosyayi bloglovin ya da feedly'ye yukleyerek listenize yeniden erisebilirsiniz.
Google'da "google takeout" "reader" kelimeleriyle taratinca nasil yapildigi da hemen bulunuyor.

Unknown dedi ki...

Çok yazamıyorum ben de artık. Ama yine de yazayım. Egemenesas@wordpress.com

birdamlacıkyağmur dedi ki...

Ben de bir süredir yazamıyordum. Ama bu aralar yazıyorum tekrar. http://birdamlacikyagmur.blogspot.com
Geçmiş olsun bu arada.

annesiningülü dedi ki...

aaaa bende ne oldu böyle diyordum
:((((

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More