Deneyimli Anneden Tavsiyeler

Bakın deneyimli bir anne tecrübelerini nasıl anlatmış;

“Anneler için en önemli şey bebeklerinin rahatı ve huzurudur. Benim de her anne gibi önceliğim, biricik bebeklerim. Canım oğlum ve canım kızım...

Ali, oğlum, şimdi 4 yaşında yakışıklı bir oğlan. Onu ilk kez kucağıma aldığım gün sanki dün gibi. 4 yıl öncemi hatırlıyorum da ne tecrübesizmişim. Neler yaşadık oğlumla. O mu beni büyüttü, ben mi onu büyüttüm hep düşünürüm. Sanırım biz beraber büyüdük. Annelik, hayatımdaki en büyük tecrübe oldu çünkü.

Tuana çok şanslı. Ali’nin bana öğrettikleri sayesinde Tuana hiç zorluk yaşamadan büyüyor. Hatta göz açıp kapayıncaya kadar 1 yaşına geldi bile. En rahat annelik, ikinci çocuğundaki annelikmiş.

Ali bebekken çok bez markası değiştirdim. Bezler ya pişik yaptı, ya Ali hiç rahat edemedi, uykusuz kaldı. Bebekliği boyunca beze ödediğim servet de cabası. Tabi ilk anneliğimdi ve çok tecrübesizdim. Bezin fiyatı uygunsa kalitesi de düşüktür diye düşünüyordum. Tuana’da ise artık beze verdiğim paraya acımaya başladım ve sonunda Canbebe’yi keşfettim. Ben tam Canbebe almaya başlamıştım ki, Canbebe sağ olsun bir de yepyeni bir ürün çıkardı. ComfortDry hem Tuana’nın altını kuru tutuyor, pişik yapmıyor hem de bez topak topak olmuyor. Tuana da daha rahat ediyor.

Tüm annelere önerim, siz de bebek bezine fazla para vermekten sıkıldıysanız, bir de iyi bir bebek bezi arıyorsanız, Canbebe ComfortDry alın. Çünkü Canbebe deneyimli anneleri dinlemiş, ona göre bir bebek bezi üretmiş.

Facebook’ta ve Twitter’da sürekli ödüllü yarışma yapıyorlar. Facebook’ta http://www.facebook.com/canbebe, Twitter’ta da https://twitter.com/canbebeailesi adresinden yarışmaları takip ederek bebeğiniz ve kendiniz için birbirinden güzel hediyeler kazanıyorsunuz.
Teşekkürler Canbebe.”


Bir bumads advertorial içeriğidir.

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More