Nurturia ile 2.yıl

Post konusu belli oldu sanırım. Son 2 senemiz Nurturia ile geçti. Her canım sıkıldığında, her paylaşmak istediğim bir şey aklıma düştüğünde, Alpi ile ilgili sorularım olduğunda, kışlık yiyecek depolarken, pasta-börek, reçel tarifi ararken, vitamin soruştururken, ikinci el paylaşımlarında, o güzel ayakkabıların en ucuzu nerede diye aranırken, lego nasıl temizlenir diye sorarken hep Nurturia sekmesi açıktı bilgisayarımda.
Sonra "n+" var. Bir süredir heyecanla bekleniyordu. Kayıt altına alınması gereken muayeneler, büyüme grafikleri, aşılar ve bir sürü güzel ekstra özellik sunuyor. anı defteri de fotoğraflı olmuş ya; içim gitti ;) Ayrıntılar için buraya.


Okumaktan zevk aldığım blog yazarları ile sohbet ediyorum. Çok farklı annelik hikayeleri ve yaklaşımları görüyorum. Hiçbir zaman tek bir doğrunun olmadığına her gün şahit oluyorum. İhtiyacım olduğunda dualar, iyi dilekler; canım sıkkınsa dert ortakları anneler ve anne adayları var burada. Yardım için didinen anneler var. Sadece "güzel bir girişimcilik örneği" diyerek kestirip atmak haksızlık olur. Anne-babaysanız veya adaysanız, Nurturia hayatınıza girmeli. 2 yaşından büyük çocuğu olanlar olarak"Keşke benim gebeliğimde Nurturia olsaydı" diye boşa demiyoruz.  
Kendi adıma, arkadaşlarımla değerli paylaşımların devamını dilerken; Damla & Gökhan' a güzelce büyüyecek Nurturia için çok çalışmalarını hatırlatıyorum:P Nice senelere Nurturia.

1 yorum:

Jise-İklim dedi ki...

Ne kadar haklısın, tek bir doğru yok. Bunu da Nurturia'da öğrendim. Çok doğru var artı kişisel mantık süzgeci var. Nurturia iyi ki hayatımda :)

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More