Su uyur Alpi uyumaz

Eklemlerim ağrıyor, vurup kafayı uyumak gerek. Gerek de benim zibidi 1 saat kadar uyuyup belerdi. Kapı, pencere güya çocuk güvenliği için üstten açılır modellerden. Alpi de bambaşka bir model olduğundan; sistemi çözmüş. Ben, açamaz diye diğer odada rahat rahat otururken; eve bir sürü arkadaşını da böyle çağırmıştı işbirlikçi cüce. Gel de uyu şimdi! Kapanan göz kapaklarıma karşı; bloguma sığındım:) Bodrum' u getireyim mi ayaklarınıza?

Ay' ı dikizleyen Alpi.




Barda scooterlı Alpi. Çok karanlık bir ortamdı, daha net olamıyorlar.


Diğer makina yanımda olmalıydı.


Bu an çok komikti. Sol baştaki genç, biz rahat edelim diye, Alpi' yi oyalama misyonunu üstlendi. Kokteyller, muzlu sütler, yanar dönerli süsler..Bir ara "Şimdi sana halay çekmeyi öğreteceğim" dedi. Tek masa bizimki ve tek çalışan da kendisiydi. Başladı Şemmamme. Hoop 1 kişi eklendi, ikisi halay çekmeye başladılar. Derken 1 kişi daha eklendi, 3,4! 2 kişi de alkışlarla destek verdi. Alpi de oldu mu halay başı!!! Tam bir cümbüş. Yalnız çocuk işi biliyordu, ayak hareketleri çok estetikti.


Sabah mahmuru Alpi.


Deniz faslına geçelim. Yazıyorum ya hep, Alpi kendini sağlama almadan harekete geçmez. Kuralı bozmadı ve kolluklarıyla yüzme denemesine bu yaz kalkıştı. Bırakacağım sandığı için heyecan bastı ve başını dik tutmayı unuttu. Bol bol su yuttu & kustu. Sonrasında 2-3 su yutma tecrübesi daha yaşayıp, ağzını kapalı tutmayı & başını eğmemeyi öğrendi :) Tırsıp kaçar sandım ama hoşuna gitmiş olmalı ki çıkmadı denizden. Karaya ayak bastığında "Heyyoo!! Yüzüyorum!" diye zıp zıpzıpladı şaşkınım.


Plaj bazı günler Alpi için günü birlik arkadaşlı


Bazı günler dalgalı


Bazen güneşli


Akşam üzerleri yelkenli


Mümkünse çekirdeksiz


Karpuz kabuğundan gemili

Coşkulu

İki kişilik

Bozmalı

Çizmeli

Taşlı

Köpüklere karşı durmalı

Ayaklarımızın izleri

Çocuk gibi, olması gerektiği gibiydi.

*Biterken, Alpi & Rifbaba meyve partisi yapıyorlar, benimse gidip uyumam lazım. Müzik yok bu sefer, başım ağrıyacak gibi.

8 yorum:

Açalya dedi ki...

çok güzel fotoğraflar bunlar, bu çocuk hep mi geç uyur böyle?

yeliz dedi ki...

çok keyifli fotoraflar... bayıldım

.....NURAN EVREN YILMAZ.... dedi ki...

Bugün istanbul çok soğuk, ya da ben mi üşüyorum bilemedim. Bu fotoğraflar içimi ısıttı. Kafiye de süper.

ElfAna dedi ki...

Hep Acalya. Sabah 7-8 ogle uykusu artik yok,6-7 saat yuruyus, park, kostur, aksam bilinmeyen saat. Var mi formulun? Biz en son 2 1,5 yas civari dr umuzun her turlu taktigini deneyip-25 saat uyumama rekorundan sonra- pes ettk. Kendisi de pes etmis ve yapacak birsey yok, bazi cocuklar boyledir, uykuyu sevmezler demisti. Ben de oyleyim aslinda.

ElfAna dedi ki...

Yeliz, Elif ve sizinle bir denk getiremedik ya su Bodrum tatillerini. Sizin keyiflileriniz icin sabirsizlaniyorum:)


Nurannn:D

A. dedi ki...

Aslanım :D Enerjik ve kuralları ezen çocukları hep severim :))))) Yakışıklı olmuş serpilmiş iyice Bodrum'un sıcaklarında Alpi.

Açalya dedi ki...

25 saat uyumadı mı? tahayyül edebileceğim birşey değil haliyle. Arabada giderken de mi devrilmiyor bu yarasa kılıklı sıpa?

ElfAna dedi ki...

Ashley, tesekkur ettik:)

Acalya, yarasa kilikli sipaaaaa:))))) Bazen devriliyor. Eskiden daha coktu da uyuyakalmasin diye kendini tokatlayan bir ileri zekayla karsi karsiyayiz!

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More