LİSTELEN-DİM!!


Bilge' nin annesi Şule nezaket göstermiş bize. Teşekkür ediyorum.
Kendimle ilgili 7 ilginç şey listelemem gerekiyor.

  1. 5 ülkenin melez ürünü olarak köklerimi araştırma şansım olmadı. Büyükler de vefat edince hepten kaybettik şansı.
  2. Hala ister liseler arası ister kendi aralarında maç yaplar olsun; fırsatım varsa hiç kaçırmam; basketbola vaktim vardır.
  3. 3-5 çok satan kitaptan okuyup da "Çocuk gelişimi&eğitimi benden sorulur" edasındaki veliden kaçar adım uzaklaşırım.
  4. Hala İzmir' de jazz&reggae çalan/canlı yer arar dururum.
  5. Alpi doğduktan sonra gitmek istediğim büyük müzeler listenin gerisine kaydı, öne Balamory geçti:)
  6. İlk defa 15 sene kadar önce rüyamda gördüğüm o muhteşem ev ile ilgili devam rüyaları görürüm.
  7. Dolap içi düzenlemelerine karşı takıntım vardır. Evi b.k götürüyor bile olsa dolap içleri sergiliktir:)

1 yorum:

sule_bilge dedi ki...

Balamory yi de sayende öğrenmiş oldum.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More