EV HAPSİ



Her yıl Nisan15-Haziran15 arası zorunlu ev hapsimiz var. Korkunç, hapşurtucu, kaşındırıcı, göz sulandıran, burun akıtan POLEN zamanı=polen alerjimiz! Arı Barry' den öğrendikleriyle anlattıklarımızı birleştirip; polen güçleri -ki kendileri bal arıları oluyor- işlerini bitirene kadar ayak altında dolaşmıyoruz diye bir sonuç çıkartmış. E şimdilik idare eder bir mazaret. Ne kadar daha yer? Bilemiyorum.
Hal böyle olunca benim işim de epey bi zorlaşıyor. Dışarıda beni bile baştan çıkartan bir bahar havası ve biz evde akşamüstü saatlerine dek evi bile havalandıramıyoruz. Veriyoruz kendimizi sanat çalışmalarımıza:
(Maalesef yazmaya çok ara verdiğim ve araya bir de taşınma girdiği için aldığım tüm notlar kayboldu. O yüzden hangi aktiviteyi nereden inderdiğimi bir türlü hatırlayamıyorum. Emeği geçenlere saygısızlık olmaz umarım.)



Önce 5li grup halinde verdim, beğenmedi. Bebek faaliyetiymiş çabuk bitiyormuş. Anam ağlamış onları hazırlarken! Dayadım hepsini birden önüne. 45dk mıhlandı yerine. E bana da montessori grubumuzdan Korsan A...' nın yolladığı kitabı kahve eşliğinde içebilmek gibi bir lüks doğdu. Sevgiler kendisine:)




Renkler, şekiller ve eşleştirme üzerine harika bir aktivite. Laminasyon aşaması biraz kasıyor o kadar.


Vee mutlu son: Kuşlar yuvalarında.
 
Sınırlı boyama&nokta birleştirme çalışmaları.
 


İpe boncuk dizme çalışması.

Kıştan kalma bir fotoğraf. Kuzucuk tünele atılmış çekirdek kabuklarını şiddetle kınıyor.


Pamuk şeker keyfi.
Hah ha.. Bu fotoğrafların çekildiği an çok keyifliydi. RifBaba "Bunu kaçırmamalısın. Koş!" diye çığrındı ve gülmekten yerlere yattık. Lego kutusunu boşaltıp; poposu havada bacaklarının üstünde denge deneyleri yaparken Hoop! Küüt! Ters dönmüş kaplumbağalar gibi debelendi de debelendi.



Beni görünce iyice sinirlendi.


Vah bana vahlar bana! Ne psikopat bi aileye düşmüşüm der gibi.



Bir küçücük aslancık vaarmıışşş..Annesi onu çok çok çok severmişşş..


Koca, kara gözlü şaşkın ördek yavrusu.

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More