İzmir Kazan Biz Kepçe

Günde 1 bilemediğin 2 çıkartılır genelde çocuklar dışarıya değil mi? Böyle bir kural yok tabiiki de hava alsın, yorulsun, gezi-gözlem vs amaçları güder anneler. Biz aştık durumu. Yakında kamp çadırı, termos, uyku tulumuyla takılmaya başlayacağız. Yırtsam da kendimi yok!! Yorulmuyor başka türlü bu çocuk!..Bir gece önce 24:30 gibi uyumuştu. Sabah 07:30 da belerdi resmen. Ve tam 5 saat annemle beni park park gezdirdi. Aklı çıkıyor uyuyacak diye. Tam 5 park gezdik. Balçova' yı bir baştan öbür başa geziyoruz. Tam eve girmemize 5dk. falan kalıyor ki bi bakıyorum Alpi' de pireler uçuşuyor. İyi de saat de oluyor 18:00. 15-20 dk kestirmesine izin veriyorum ve uyandırıyorum. Deli gibi bağırıp vuruyor ama yapacak birşey yok. Ha artık ahbap olduğumuz park görevlisi bana binbir çeşit tohum verecek bu da bonusum. Şu 5 saatlik park turumuzun fotoğrafları:




Bu resimde Alpi' nin afgan tazısı gibi koşmasının sebebi arkadan yaklaşmakta olan anneanne. Yakalayıp oturtmak istiyorduk. Meyve saati çünkü.


Yakaladık ama kaçmak için her fırsatı da denedi yani.


Kaçtı tabi. Ama ikinci raund daha az yorucuydu. Sardırdı parktaki kedilere.


0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More