MUTLU YILDÖNÜMLERİ:))))

 Dün akşam nasıl yoğun geçiyor anlatmaya çalışayım. Saçma sapan bir şekilde sular bi ip gibi akıyor bi coşuyor. O Allah' ından bulasıca Vestelciler 3 ay oluyor hala bi bulaşık makinasının hakkından gelemediler. Bulaşıklar birikmiş. Evi ... götürüyor. Alpi kudurmuş; bıraksam tavanda yürüyecek. Ben perişan haldeyim saçları kıvırıp elime geçen ilk tokayı taktım. Bir yandan yemek hazırlıyorum bi yandan gözüm saatte. Alllaaaa zil de çaldı. Koca geldi. Adam hastayım diye telefon açmış. Çorba bile hazır diil. Alpi kapıya atladı "Ben açarım" diye. Yanına gidip yardım ettim. Aaa bi baktım sevgili sevgilim elinde bir buketle geliyor. "Aa ne hoş" deyip aldım. Doooruuu mutfağa. "Mutlu yıllar" gibilerinden birşey dedi. Ne ki yani bu şimdi? Kimsenin doğum günü değil. Ama yıldönümümüzmüş ve ben unuttum. Pek hoşuna gitti. Kabardıkça kabardı: "Sen unutursun ama bak ben unutmam". E tabi hakkı var:)) Bu yıllardır aramızda gizli bir savaş! Özel günlerde yapılan süpriz karşıdakini ne kadar şoke ederse o kadar iyi iş çıkmış demektir.


13 seneyi devirdik dile kolay. Bir de melek sahibi olduk. Yıllar nasıl da çabuk geçiveriyor..



Tabii boyle 4 satıra sığmıyor yaşadıklarımız, bocalamalarımız..Açlığı, tokluğu, zil zurna sarhoşluğu, korkuyu, hastalığı, mutluluğu...Hayatın bizim için hazırladığı sürprizleri ilerleyen yıllarda göreceğiz. İyi ki varsin:)))

2 yorum:

Neslihan dedi ki...

Ziyaretiniz icin tesekkurler, biz de hazir ugramisken yildonumuzu kutlayalim bari :)

ALPI HARIKALAR DIYARINDA dedi ki...

tesekkur ederiz Neslihan:))

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More