Evimizin Odaları B.E.Ö.




Evimizin hala arada durup gözatmaktan bıkmadığımız tek odası Alpi' nin odası. Henüz karnımdayken "MİNİŞ" diye sevdiğimiz dönemlerde; ileride de sıkılmadan kullanabileceği ve üzerinde değişiklikler yapılabilecek bir oda tasarlamıştım. İzmir firmalarından birtanesiyle anlaşmıştık. İsmini vermeyi çok isterdim fakat bu kriz onları sanırım çok etkiledi & link dahi veremiyorum. Bir jest yapıp takımın adını da "Miniş" koymuşlardı. Bu yaza kadar da hala günde 40 sipariş alan tek modeldi. Bunu gururla yazıyorum çünkü gerçekten iyi iş çıkartmıştım. Gerçi firmada sabit çalışan tasarımcıları olsaydım; sonradan yaptıkları ekleme & çıkartmalara engel olmaya çalışırdım.
Neyse Alpi odasında mutlu; biz odayla mutluyuz. Montessori' den yararlanarak yaptığımız son rötuşlarla da ayrı bir güzellik geldi sanki.

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More