Bütün Kızlar ve Alpi Toplandık

1. HAFTA
Anne-Çocuk Cimnastiğinden 4 arkadaş toplandık ve oyun grubumuzu kurduk. İlk toplantımızı baktık hava da güzel Kır Evi' nde yaptık. Gayet hareketli geçti. Ortalık cıvıl cıvıl çocuk sesleriyle doldu. Birbirlerini salladılar, kovaladılar, -bundan kediler de nasibini aldı- oyun evine doluşup annelere cilve yaptılar, sırayla kaydıraktan kaydılar. Ufak tefek itişip kakışmalar olmadı mı? Oldu tabii. Bazen araya girdik; bazen de oluruna bıraktık uzaktan gözlemlemekle yetindik. Öğle yemeği zamanı hepimiz masaya sığışıp gözleme ve ayran keyfi yaptık. Oyun masasında oturup birkaç tekerleme&şarkı söyledik ve haftaya görüşmek üzere ayrıldık.

2.HAFTA

Yine açık alanda buluşma hayalimiz vardı. Bu sefer İnciraltı' ndaki oyun alanına gidecektik. Sabaha karşı yağan yağmur süpriz oldu bize ve sabah Sevtap&İrem' lerde toplandık. Eğitici oyuncaklar onları epey bi oyaladı. Bol bol legolar, oyun hamurları ve yapbozlarla ilgilendiler. Alpi genelde bireysel oyun tercih etti ama radarlar hep açıktı. En ufak bir olayda dönüp kontrol etti ve ardından yine oyununa döndü. Bi ara İrem' in odasını topluca istila ettiler. Elmo izlediler. Bol bol kapışma oldu ve haftaya bizde buluşmak üzere ayrıldık.

3.HAFTA

Geçen hafta Alpi' nin ilk kez bademcikleri şişti. Ne anne anne-çocuk cimnastiğine ne de başka biryere gidebildik. İlk iki günden sonra bir daha ateşlenmeyince doktorumuzun izniyle oyun grubumuzdakilere gelebilirsiniz dedim. Akşamdan oyuncaklar ayarlandı. Karşılamaya gittik ve eve girer girmez doğru oyuncaklara hücum ettiler. Bu sahne benim çok hoşuma gidiyor. Antenler dönüyor, oyuncaklar algılanıyor ve hücuummmm. Küçük böcekler! Grubumuza yeni bir anne kız katıldı: Meryem&Doğa. Bu haftanın zor geçeceğini tahmin ediyordum ve arkadaşlara da gerekli uyarıları yaptım. Ama yine de küçük maymun coştukça coştu, hırçınlaştı. Atıştırma faslı da bittikten sonra artık dayanamadı misafirlerimiz ve parkta devam edelim diye evden sokağa zor kaçtılar :)) Neyse 1 saat kadar park hepsine iyi geldi. Alpi salıncak üstünde uyuklarken kızlar kovalamaca oynadılar. Uyku iyice bastırınca evlere dağıldık.

4.HAFTA

Bugün Aylin&Ada' lardaydık. Akşam Alpi ceketini görünce giymek istedi ve bugüne giydirdim. Saçlarını taramama izin verdiği gibi bozulmasın diye ellemedi bile! Yolda aklına geldikçe "Anne ben yakışıklı oldum değil mi" diye sordu. Kendini şöyle bir gösterdi iltifatlardan tatmin olmuş bir şekilde hoooppp Ada' nınodasına..Daha önce geldiğimiz için yolu da biliyor. Hemen ahşap trenlerin başına oturdu. Bir süre sonra Patates Kafa' yı farketti ve yaklaşık 3 koca saat neredeyse başını bile kaldırmadan Bay ve Bayan Patates Kafalar imal etti durdu. Bir gece önce-sabah- 2 ye doğru uyumuştu. Bugün fazla etliye sütlüye karışmadan tek başına oynamayı tercih etti ben de müdahale etmedim. Gitme saatine yakın Aylin' in çıkardığı çadirda boğuştular. Bütün gün birbirlerini görmezden gelen Ada&Alpi gider ayak sarmaş dolaş; alt altta üst üste Wall-e izlediler.Bayramdan sonra Meryem&Doğa' larda buluşmak üzere ayrıldık.

1 yorum:

Demet dedi ki...

merhaba ben de minik yakışıklı Alperen'i takibe aldım çok tatlı maşallah ona da :)
teşekkür ederim mesajın için hastalıgı atlatıyoruz yavaş yavaş neyse ki..
bu arada kıskandım ne güzel oyun grubu kurmuşsunuz Deniz biraz daha büyük olsaydı biz de gelirdik..
iyi bayramlar.. sevgiler

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More