Bodrum Kale Tur II

Kale turumuzu yarım bırakmıştım. Yine buz gibi bir gece seçtim içinizi ısıtmak için. Sırada daha gecikmiş köy fotoğrafları var. Onlara bakmaya doyamıyorum!



Burçlarda eski bir top.


 Bu kuleden denizi seyretmeyi eskiden de çok severdim.



 Tarihi eserdi değil mi bunlar? Tarihe imzasını atmaya ne çok meraklı varmış!!


 "Vaowww! Anne, gerçek bir şövalye zırhı gördüm. Dokunabilir miyim? Ama bu biraz eskimiş gibi!!!"




Yedin bitirdin beni oğlum Mısır' da Mısır diye! Yaa, Konak değil ki; atlayıp göstereyim piramitini, mumyasını. Kale içinde daha önce hiç dikkatimi çekmemişti burası. Mısır' a ait/gönderilen/gelen çıkartılan batıklar.


"Hımmmmm... Anneaa! Bu Mısırlı' nın tek gözü yok ki! Kihihihihih"



Tam da epey yorulmuş ve mızırdamaya başlamışken, geziyi bu  Mısır bölümü kurtardı.

 Götümedik zaten.


Artık bu muhteşem müzik yok yalnız. Devamlı Karya' lı prensesin bölümüne girer çıkardım. Sırf tekrar tekrar dinleyebilmek için. Aynı durumu Brave heart' ın soundtrack albümünde de yaşamıştım. Artık maalesef çalmıyorlar. Sadece Karyalı prensesin yüzünü oluşturma safhasını çekimlerini izletiyorlar. Halbuki o atmosferi nasıl da değiştiriyordu. Müzik yoksa ben de yokum arkadaş dedim! Tavır koydum! Zaten Müzekart, böyle özel bölümlerde geçersiz. Aklınızda bulunsun. (Bu çift camlarla ilgili çekememe durumum var benim! Alpi' nin akvaryumunda da çuvallamıştım.)








Kültür ve Tabiat Varlıklarını Koruma Derneği' nin standının sol yanında bir sütun bu. Önce onu delerek tabela/ duyuru ayağı olarak kullanan zihniyet; ardından da yere sigara izmariti atmak yerine, bulduğu ilk deliğe izmariti atan yurdum hayvanatından neyi, nasıl koruyacaksın?!?


Ahh ahhh! Resmen gurbetlik çekiyorum modundayım! Yine çok fena Bodrumum geldi benim. İlk fırsatta gideceğim ve bu sefer dönerken, vücumda Alpi' ye ayrılmış,ömür boyu taşıyacağım bir iz olacak :)

*Biterken, Alpi uyuyor, RifBaba film izliyor, benim aklım bugün kızlarla Kordon' da yaptığımız keyifli sohbette.

*Bir önceki yazıyı kaldırdım. Merak edenler, bildiğim halde yarıda kesilmez ki! diyenler var :)) Kızım Elif, buraya kadarmış! Deşifre oldun sonunda dememek için kaldırmak durumundaydım. Sonu şöyle: Arkadaşı 4-5 kez uyarmasına karşın vurmaya devam edince, benimki de karşılık vermiş. Öğretmeni de cezalandırmak isteyince, zaten hakkı savunulmadığı için deliye dönen yavru; sandalyesini kadının başına geçirivermiş! Gerekli vaaz kendisine aynı gece verilmiştir.yavrunun elleri dert görmesin, aldığı ceza çok aşağılayıcıydı. Benim ödül&cezaya karşı dikkat uyarılarıma kulak asılmadı. Olayı soğutmak için 1 hafta okula göndermedim. Üstüne ağır bir gribal enfeksiyon, dönüşte de sınıfı değiştirildi. Muhattab almıyorum kendisini hiç. Başlığı hatırlayalım; "Etme cahil ile sohbet kusturur, silme k.ıç.ı.nı cam ile kestirir!!!"

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More