BU ARALAR TEMBELİZ



Kafam çok dolu..Hiçbirşeye yoğunlaşamıyorum. Sabır seviyesi yerlerde sürünüyor.. Bünyeyi biraz rahat bırakmak lazım dedim. 15 gün tatilimize(!)erken girelim dedim :) Aldı simlerini eline cücem, sıvadı da sıvadı.
 
Bünyeyi rahat bırakacağım da elim ayağım durmadı. Aradığımızı bulamamaya başlamıştık. Çekmeceler çıfıt çarşısı gibi olmuştu. Çalışma odamızdaki kitaplıklardan birini Alpi' nin odasına transfer ettim. Ortalık ferahladı. Maymun sonuçtan pek bi memnun; odasından çıkmıyor:)
 
 Bu beyaz dolap; eski evde mutfaktaydı. İki taneler&birisi alet edavat dolabıydı. Bunun da üstü nevresim, altı kağıt vs doluydu. Malzeme dolabı oldu. Düzenleyiciler alacaktım ya, aldım. Şunların içi göz göz olanlarından almıştım. Bugün itibariyle çiftledim. Tavsiye ederim. Özellikle de evde materyal yapanlar için birebir.
 
 Müzik aletlerimize bir flut, bir de darbuka eklendi.
 
 Doğa materyallerine deniz yaratıkları kabukluları dahil oldu.
 
Kış sepetine girenlerden. Aynı zamanda mandal oldukları için faaliyet, resim vs asmak için de iyi olacaklar da çelik ip almak için yerimden kalkasım hiç mi hiç yok:(
 
 Anneannesinin Alpi' nin bahar kreasyonuna eklediklerinden. Alpi her gördüğünde "Bana yeni ne ördün/örüyorsun?" diye hevesle sıkıştırıyor kadıncağızı. Annenemi dürttüm artık dursun diye. Kadıncağızın, bilek&boyun&sırt ağrıları başlamış.
 
 
Çadır yine çıktı meydana.
 
 Sandalyesi hep ortalıkta. Bacak bacak üstüne atıp bir kitap okuyuşu var ki..Arada bir merdiven gibi de kullanmasa!
 
 Kaşıklık Nana' nın hediyesi.

Küçük ırgat iş başında:


*Biterken Alpi meyvesini yiyiyor, RifBaba işte&Kardeş Türküler-Yanıyorum çalıyor.


3 yorum:

elif ada dedi ki...

Tembeliz demişsin ama bir sürü yeri düzeltip gene çalışmışsın sevgili anne... Bu arada kazağa ve rengine bayıldım. Güle güle giysin Alpi...

Unknown dedi ki...

ne güzel düzenlemişssin,benim de acilen yapmam lazım..Ev aldı başını gidiyor,bu kızı iyi yetiştiremedim,bütün yük üzerimde,ben 4.5 yaşındayken neler yapardımmm :)))))
Sevgiler
Pınar

ElfAna dedi ki...

Elif Ada,
Tembeliz tembeliz. Evokulumuz sekteye ugradi. Elim gitmiyo hic bir materyale. Gule gule giysin:)


Hayatimdaki D' ler,
4,5 gozlerin iyice acildigi bir yas! Toparlarsin sen:))

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More